خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

اینجانب پرنسس با شرمندگی بسیار پس از روزهای سخت و دشوار اومدم بگم:

سلام!

واااااااااااااااااااااااااای بچه ها من رفتم گیر کردم در دیار غربت!!!اونجا درست دسترسی به نت ندارم!

واقعا خییییییییییییلی دلم واستون تنگ شده و مرسی مرسی مرسی که منو تو این مدت فراموش نکرده بودید!

نمیدونید کامنتاتون چقدر انرژی بهم داد...

نمیدونم دیگه کی میتونم بیام ولی بالاخره میام.قول...

همتونو دوس دارم.

سال خعلی خوبی براتون آرزو میکنم با یه دنیا شادی و موفقیت.

فعلا بدرووووووووووود...

*راستی داداش مجید خجالت بکش بچه!!!من از این تریپام که کلاس بذارم و نیام؟!!!شیطونه میگه....!

استغفرالله!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:17---27 شهريور 1392
ئه آجی تو هم که مثه من نبودی

ندا
ساعت0:18---9 شهريور 1392


نتـــــــــرس . . . اگـــــــر همــــــــ بخـــــواهمــــــــ از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشومـــــــــ ! گفـــــته بودمــــــــ بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ ! حـــــرفمــــــ را پس میگــیرمـــــــــ بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد!
******************
دیشب که بغض کرده بودم باز هم به خودم قول دادم من سلام می‌گویم و لبخند می‌زنم و قسم می‌خورم و می‌دانم عشق همین است به همین سادگی...
***************
اینقدر خودت رو نگیر … ! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … ! وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد … فکر نکن که فوق العاده ای !!! شاید اون کم توقعه …
**************
دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . . اینجا نه بینی کسی دراز می شود !


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت18:23---6 شهريور 1392
در زندگی

هرکسی را که دوسـت بـداری از او ضعیف تری
زیرا برای “راضـی نگـه داشتـنش”
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی …


مجید
ساعت21:48---1 شهريور 1392
s s s
چطوری آجی؟



کلا رفتی دیار غربت ماروهم فراموشیدیا؟؟؟


ای بلا کوجای؟


hadiazizi
ساعت20:46---6 تير 1392
slam.....

اجی محدثه
ساعت22:54---2 تير 1392
سلام اجی منم عین تو .... تو دیار غربت با بی نتی دست و پنجه نرم می کردم ولی اخرش به ا یاری خدا برگشتم

استاتیرا
ساعت14:54---28 خرداد 1392
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~~~~~~~~~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$


ندآ
ساعت14:57---22 خرداد 1392


در و دیـوار اتــاقــمـ بــویِ خــون میــدهــد
مــن امشــب
تـمـامـ وابـستـگـی امـ
بــه تــو را
بــه تـیـغ کـشـیـده امـ!

.
.
آپم.....سربزنین ونظربذارین خوشحال می شم!


مرجان
ساعت14:38---14 خرداد 1392
پرنسس جون کجایی؟ تو رفتی پله های ترقی رو طی کنی وبلاگت همونجوری مونده! منم خیلی وقته دیگه پست نمیذارم ...هرچند کسی هم دیگه نیست ...کوچه هایی در شب دیگه متروکه شده...یه روزایی که خوش بودیم کناره وبلاگامون یادش بخیر...

پونه
ساعت16:20---13 خرداد 1392

بیـــــــــــــا

دوری کنیـــــم از درس

بیــــــــــــــا

مشروط بشیم کم کم

سهــــــراب تجدید نشـــــان


* * *


اینجوری که داریم پیش میریم باید به دخترا بگیم مگه پسری که ابروهاتو برداشتی


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت9:21---13 خرداد 1392
فراموش کردن دوستان بزرگ،بي احترامي به قانون خاطره هاست.ارادت مارا هرروز درسررسيدتان، تيك بزنید

پارسا
ساعت9:55---10 خرداد 1392
این جمعه هم گذشت...

و همچنان من ایستاده ام...

حالا لحضه ها را

یک به یک میشمارم

ایمان دارم که نزدیک است

تو هم بشمـــار...

او خــ ـواهــ ـد آمــ ـد


مستی
ساعت10:10---31 ارديبهشت 1392


sahar
ساعت20:44---27 ارديبهشت 1392


شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت13:38---24 ارديبهشت 1392
بسلامتی ایرانسل ک بهمون یاد داد قبول کردن بعضی از پیشنهادها فقط از اعتبارمون کم میکنهـــــــــــــ

natalie
ساعت20:25---23 ارديبهشت 1392
سلااااااااااااااااااااااااااام
وای عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده بود
خیلی دوست دارم اخه خیلی گلی


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت9:51---16 ارديبهشت 1392
سلاام
شرمنده ک دیر اومدم
ولی خوشحالم ک پس از قرن ها تو برگشتی


هانیه
ساعت23:38---13 ارديبهشت 1392

سلام عزیزم
نیستی؟

یه سر بیا یه فنجون قهوه دور هم باشیم


کمپ عشق
ساعت22:52---7 ارديبهشت 1392
سلام خوبی؟
دیگه باهات قهلم


hadi
ساعت10:59---6 ارديبهشت 1392
سلام...
ابجی کجایی


آنی
ساعت13:05---2 ارديبهشت 1392
سیلوم سیلوم آجی...خوبی؟ خوش میگذره؟ چه خبرا؟؟^_^
ببخشید یه مدت نیومدم...سرم شوخول بودش...
آجی بیا آپ کن دیگه...زودتر بیا...


پونه
ساعت19:25---1 ارديبهشت 1392
سلام پرنسس جونم . خوفی؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم باشی. اومدم بگم بی معرفتی.
اس ام اس جدید ایرانسل:

مشترک گرامی

بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم

۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی

بسه دیگه

تحملشو ندارم!


رویا
ساعت14:05---29 فروردين 1392
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه به منم سر بزن
http://royajooon94.blogfa.com/


Mohsen
ساعت18:32---24 فروردين 1392
مـــــــــــــــــــوفق بـــــــــــــــــــــاشی

nima
ساعت13:45---23 فروردين 1392
حوصلـﮧ خوـآندטּ ندـآرمـ!







حوصلـﮧ نوشتـטּ ـهمـ ندـآرمـ!







اینهمـﮧ دلتنگے نـﮧ بـــآ خوـآندטּ ڪمـ میشــود نـﮧ بـــآ نوشتـטּ







دلمـ آغوشـِ گرمـ میخوــآـهد.


hadi
ساعت11:56---23 فروردين 1392
ابجی کجایی بس تو....

KiMiYa
ساعت1:21---22 فروردين 1392
اگر “او” برای “تو” ساخته شده! “من” برای “تو” ویران شده‌ام … !!!

=-=-=-=

سربزن بابا بي معرفت...


sahar
ساعت12:53---21 فروردين 1392
سلام علیکم اجی گلم سال نو مبااارک

زود نت گیر بیار دلم برات تنگیده

هر وقت اپ کردی بهم بگو

مواظب خودت باش


Saman Azimi
ساعت13:32---19 فروردين 1392
Salam aji princessam,

khoobi aji?

kheyli vaght bood, naboodam, to ham k naboodi... ajie mehraboonam man kheyli vaghte be net vasl nistam, alanam ba uc oomadam, delam tang shode bood aji khoshhalam ke bargashti. ye donyaaaa mamnoonam azat ke behem sar zadi o dobare linkam kardi...

mamnoonam ajim


lev
ساعت21:13---18 فروردين 1392
اسمش را ميگذاريم : دوست مجازي اما آنسو يك آدم حقيقي نشسته است . . .


خصوصياتش را كه نميتواند مخفي كند . . .


وقتي دلتنگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايم . . .


وقت ميگذارم برايش . . . نگرانش ميشوم . . . دلتنگش ميشوم . . .


وقتي در صحبت هايم ،‌ به عنوان دوست ياد ميشود . . .


مطمئن ميشوم كه حقيقي ست ، هر چند كنار هم نباشيم . . .


من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هر كجا كه باشد . . .


♥♥♥ همه شما دوستانم در دنياي مجازي رو دوست دارم ♥♥♥


lev
ساعت21:13---18 فروردين 1392
اسمش را ميگذاريم : دوست مجازي اما آنسو يك آدم حقيقي نشسته است . . .


خصوصياتش را كه نميتواند مخفي كند . . .


وقتي دلتنگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايم . . .


وقت ميگذارم برايش . . . نگرانش ميشوم . . . دلتنگش ميشوم . . .


وقتي در صحبت هايم ،‌ به عنوان دوست ياد ميشود . . .


مطمئن ميشوم كه حقيقي ست ، هر چند كنار هم نباشيم . . .


من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هر كجا كه باشد . . .


♥♥♥ همه شما دوستانم در دنياي مجازي رو دوست دارم ♥♥♥


ژیلا
ساعت13:51---18 فروردين 1392
سلاممممممممممممممممممممم اجی کجارفتیییییییییییییییییییییییی یییییییی اجیییییییییی


بیاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا@} ;-


hadi
ساعت22:08---17 فروردين 1392
سلام...
ممنون که اومدی سر زدی.....
عید تو هم مبارک...
ما به دعا های دوستان زنده ایم.....


♣پسرک...♣
ساعت18:35---16 فروردين 1392


روزیتا
ساعت21:49---14 فروردين 1392
سلاااااااااااااااااااااام اجی جونم سال نوت مبارک.فکرکردم فراموشم کردیاااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ابجی جونم؟
نظرم درموردت بامرام مهربان بامعرفت وجیگررررررررررررررررررر.
دوست دارم.بوس بوس.


ژیلا
ساعت19:51---14 فروردين 1392
وایییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییی
سلام
اجی خوبیییییییییییییییی گلم چخبراااااااااا
دلم واست یه ذره شده بوددددددددد
بخدا
تو کجارفتی اجی
؟>>>>>>


jigily
ساعت15:02---14 فروردين 1392
نــه از تنهــایــی مــی‌تــرســم،



نــه از تنهــا مــانــدن!



تــرســم از



تنهــا بــودن،



در كنــار دیگــــــری ســت . . .



jigily
ساعت14:58---14 فروردين 1392
سلاااااااااااااام اجی جونم!!!!!!!!!!!!!!!!
بالاخره برگشتی؟ ایشالله توهم سال خوبی داشته باشی


KiMiYa
ساعت12:15---14 فروردين 1392
مرسي گلم ك اومدي..اميدوارم

بهترين سال رو داشته باشي و عالي ترين

سيزده رو پشت سر گذاشته باشي


Mahan
ساعت12:15---14 فروردين 1392
سلام پری جان.
خواهش می کنم.
خبر رفتنت رو که ندادی ، خوب شد لااقل خبر برگشتنت رو دادی!!!!
منتظرم.
دلم واست تنگ شده بوداااااا.. اومدی بهم سر بزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.